Patent na rozum? Nemáme. Máme patent na jeansy!

Patent 4SR

Jest wielu producentów jeansów motocyklowych. Najczęściej materiał denim podszyty jest w eksponowanych miejscach kevlarową tkaniną.

Niektóre z nich są uzupełnione ochraniaczami na kolana o różnych właściwościach. Jednak problem luźno  umieszczonych ochraniaczy w kieszeniach podszewki lub materiału zewnętrznego polega na tym, że ochraniacz nie przylega do kolana i goleni a przy upadku zmienia swoją pozycję i nie spełnia swojej roli.

Dlatego w 4SR For Street Racing, jako jedynej czeskiej firmie, opracowaliśmy patent, który zwiększył bezpieczeństwo nas wszystkich.
 

Pomysł

Ochraniacz żeby spełniał swoją rolę musi znajdować się w miejscu, które chroni. Podobnie jak w wyścigach, w kombinezonach sportowych ochraniacze są przymocowane do kolan, aby były na swoim mejscu w przypadku upadku. Jako producent kombinezonów wyścigowych, które są szeroko stosowane w wyścigach BSB (najniebezpieczniejsza seria wyścigowa na świecie), wiemy dużo o bezpieczeństwie. Właśnie dlatego opracowaliśmy i opatentowaliśmy elastyczną nogawkę, która utrzymuje ochraniacz przy kolanie goleniu, i wbudowaliśmy ją w kevlarowe jeansy naszej marki.
 

Dlaczego kolana?

Jazda bez ochraniaczy kolan to błąd. Każdy, kto spadł na kolano z motocykla, potwierdzi to. Zabawne jest usprawiedliwianie braku ochraniaczy kolanowych, jeżdżąc w jeansach kevlarowych tylko w mieście. W końcu w mieście jest mnóstwo krawężników i innych przeszkód.
Według statystyk w wypadkach aż 80% z nich ma poważny wpływ na kolano i goleń. Kolano zasługuje na naszą pełną uwagę i musi być chronione przy pomocy najlepszych dostępnych środków.
 

Jak to wszystko działa?

Trudne zadanie - opracowanie sposobu ochrony kolana i zapewnienia jego ochrony nawet w ekstremalnych sytuacjach. Do tego trzeba pamiętać o komforcie.
Zwykłe jeansy kevlarowe albo nie mają żadnej ochrony, albo posiadają luźno osadzone ochraniacze w nogawce. Czasami można zmieniać ich pozycję w górę lub dół w stosunku do kolana, ale nic nie chroni kolana po bokach. Podczas wsiadania na motocykl ochraniacz unosi się, a w razie upadku jest to możliwe w każdym kierunku. Nie pozostanie on na pewno tam gdzie ma być czyli na kolanie.
Jeansy 4SR oferują lepsze rozwiązanie. Ochraniacz jest umieszczony w wewnętrznej elastycznej nogawce, która otacza kolano i łydkę i unieruchamia ochraniacz zawsze we właściwym miejscu. Jego konstrukcja obejmuje kolano również chroniąc je po bokach. Ponadto ochraniacz ma regulowaną wysokość, więc jeśli masz problem z ochraniaczami z powodu swojego wzrostu, właśnie znalazłeś spodnie, które rozwiązują ten problem na piątkę. Użyliśmy najlepszych dostępnych ochraniacze i połączyliśmy je z inteligentnym systemem ich mocowania.


Najlepsze ochraniacze

Dzięki naszemu doświadczeniu na torach wyścigowych wiemy, że wysokiej jakości, ergonomicznie ukształtowane ochraniacze są podstawą. Dlatego nie pozwolimy Ci jeździć z płaskimi ochraniaczami, które w żadnej odzieży ochronnej po prostu nie powinny się znaleźć. Używamy ochraniacze włoskiej firmy Safe-Tech, które spełniają normę LEVEL 2, szczególnie w wyższych temperaturach T +. Warto wiedzieć, że ochraniacz spełniający tylko standardy LEVEL 1 jest o 120% gorszy niż LEVEL 2.
 

Rezultat

Żadne inne jeansy nie zapewniają tak wysokiego poziomu ochrony, jak te z 4SR. Dlatego uważamy, że spodnie Kevlar 4SR to najlepsze jeansy motocyklowe na rynku w zakresie ochrony kolan.