Gramy fair
Na rynku jest tak wiele kombinezonów, że trudno jest wybrać ten najlepszy. Czasem o słabym wykonaniu produktu dowiedzieć się możemy dopiero po upadku. Dlatego też warto przyjrzeć się temu tematowi bardzo dokładnie.
Staramy się oszczędzać Ci takich niespodzianek. Nie rozróżniamy produkcji seryjnej od kombinezonów wyścigowych zawodników fabrycznych. Stosujemy te same procesy technologiczne, szwy, materiały i zabezpieczenia przez co trakujemy Ciebie tak samo jak zawodnika fabrycznego. Gramy uczciwie, więc nie produkujemy podstawowych, okrojonych, modelowych linii kombinezonów, jak to ma miejsce w przypadku wielu marek.
4SR ma tylko jedną linię jednoczęściowego i dwuczęściowego kombinezonu, nad którym pracujemy od ponad 10 lat! Ten krój został potwierdzony przez liczne wypadki profesjonalnych kierowców Moto GP, WSBK lub BSB, a także przez wielu z was, zwykłych motocyklistów.
JEDNĄ Z NAJWAŻNIEJSZYCH RZECZY W WYSOKIEJ JAKOŚCI KOMBINEZONÓW SĄ OCHRANIACZE.
Czasy ochraniaczy z twardego tworzywa, pokryte warstwą pianki, już dawno minęły. Nie spełniają nowych certyfikatów i były używane w latach 90. Kombinezon 4SR jest wyposażony w 18 ergonomicznie rozmieszczonych ochraniaczy, jest to najwyższa liczba ochraniaczy w masowo produkowanym kombinezonie.
Do stosowania w kombinezonach 4SR zostały wybrane elastyczne ochraniacze Betac, które spełniają obecną normę EN 1621-1: 2012, nawet w dodatkowych testach w podwyższonych temperaturach T +, których my, motocykliści, potrzebujemy w miesiącach letnich.
Jeśli kupisz jednoczęściowy kombinezon 4SR, załóżysz go na torze w kilka minut. Cena obejmuje nie tylko slidery i standardowe ochraniacze, ale także ochraniacz klatki piersiowej i kręgosłupa, ochraniacze bioder i kości ogonowej, wszystkie od renomowanej niemieckiej marki Sas-Tec. Nie tylko na torze wygodne jest korzystanie z napojów podczas jazdy. Jednoczęściowy kombinezon jest zatem wyposażony w wydrążony garb, do którego można włożyć camelbag.
ALFA I OMEGA DLA KAŻDEGO MOTOCYKLISTY SUPERBIKE TO MOBILNOŚĆ KOMBINEZONU.
Na kombinezonach For Street Racing znajdziecie bezszwowy, kevlarowy strecz, który jest używany w bardzo dużym stopniu. Bezproblemowe rozciąganie w kroku i pod pachami pozwala motocykliście zająć ekstremalną pozycję bez żadnych problemów, ze względu na swoją elastyczność i wygodę jest również stosowany na mankietach rękawów.
Jeśli miałeś problem z rozpiętym kombinezonem w padoku, który zsuwa się podczas chodzenia, to już wiesz do czego to służy. Druga część jest przymocowana do głównego suwaka, a kombinezon dzięki temu spięciu nie spada. Sprytne, co powiesz?
O tym, że uczciwie wykonujemy swoją pracę, świadczy fakt, że możemy pochwalić się współpracą z najlepszymi zawodnikami, takimi jak Karel Hanika, James Ellison lub James Westmoreland. Już czwarty rok z rzędu ubieramy jednego z najbardziej utytułowanych motocyklistów wyścigowych Alastair Seeley, rekordziste w zwycięstwa w North West 200.