Dlaczego 4SR

Funkcjonalność produktu, a nie cena czy projekt, zawsze jest na pierwszym miejscu

W 4SR produkujemy funkcjonalne i bezpieczne produkty. Wiemy, że cena i wzornictwo są ważnymi czynnikami przy podejmowaniu decyzji przez naszych klientów, ale szczególną uwagę zwracamy na funkcjonalność produktu. W naszym asortymencie nigdy nie znajdziesz zwykłych modowych kreacji; każdy szczegół musi mieć powód.

 

Rozwój i doświadczenie w środowisku wyścigowym

Gdzie najlepiej przetestować nowe ochraniacze lub nowy kombinezon wyścigowy w rzeczywistych warunkach? Oczywiście w warunkach wyścigowych. I to jest powód, dla którego współpracujemy z doświadczonymi zawodnikami w naszym rozwoju. Na przykład nasz główny zawodnik testowy Matěj Smrž ma 20 lat doświadczenia w  wyścigach. Od ponad 10 lat nieustannie rozwijamy i ulepszamy nasze kombinezony jedno i dwuczęściowe, wykorzystując bezpośrednie opinie naszych klientów i sponsorowanych zawodników z całego świata, zawodników, którzy rywalizują na najwyższym poziomie poprzez BSB, WSBK, a nawet MotoGP.

 

 

Współpraca z wiodącymi producentami protektorów

Produkty 4SR muszą zawsze spełniać i przekraczać najwyższe standardy bezpieczeństwa. Dlatego nie produkujemy naszych własnych ochraniaczy, ale korzystamy z najlepszych w każdym danym segmencie, wytwarzanych przez wyspecjalizowanych producentów. Zawsze patrzymy na jakość ochrony motocyklisty, zapewnioną przez ochraniacze.
Dawno minęły czasy twardego plastiku, staroświeckie stopione okładki warstwowe nie spełniają nowych certyfikatów i zawsze były zbyt sztywne na kombinezon wyścigowy. Nasze kombinezony 4SR są wyposażone w 18 ergonomicznie rozmieszczonych ochraniaczy, co stanowi najwyższą liczbę ochraniaczy w seryjnie produkowanych kombinezonach na rynku.  Naszym wyborem są ochraniacze lepkosprężyste Betac, ponieważ spełniają one aktualną normę EN 1621-1: 2012, w tym dodatkową certyfikację podwyższonych temperatur T + spotykanych w miesiącach letnich.
Nasze dżinsy motocyklowe są wyposażone w wysokiej jakości ochraniacze kolan Safe Tech, które są oczywiście na najwyższym poziomie 2 certyfikatu T +, a dzięki ergonomicznemu kształtowi 3D ochraniacza nie tylko chroni kolano, ale także goleń.

 

 

To kombinezon, a nie certyfikat, chroni jeźdźca (bardzo niskie wymagania certyfikacyjne)

Motocyklista, który chce najwyższej jakości kombinezon motocyklowy, powinien zdawać sobie sprawę, że jego bezpieczeństwo leży w rękach konkretnego produktu, a nie certyfikatu. Certyfikat CE zgodnie z normą EN 1621-1 zapewnia normy tak niskie, że może być spełniony nawet przez produkty o niższej jakości. Produkty 4SR znacznie przekraczają limity określone przez tę normę. Dlatego też są używane w wyścigach Pucharu Świata.

 

Te same produkty dla zwykłych motocyklistów i dla zawodowych jeźdźców

Nie ma znaczenia, czy jesteś zawodnikiem ulicznym, czy zawodnikiem Pucharu Świata. Jesteś dla nas równie ważny w 4SR. Wykonujemy nasze kombinezony produkcyjne w taki sam sposób, w jaki przygotowujemy nasze kombinezony fabryczne, używamy tej samej technologii, materiałów, cięć, szwów i oczywiście tego samego poziomu ochrony.

 

 

 

Dlaczego 4SR nie używa twardych zewnętrznych zabezpieczeń metalowych?

W 2017 roku wprowadziliśmy dodatkowe plastikowe ochraniacze na ramiona i kolana, a później wprowadziliśmy na rynek nasze wymienne slidery Elbow Down TECH. Rozwój tego plastikowego slideru trwał ponad 2 lata.

Istniały tylko trzy rodzaje materiałów - materiały ferrytowe, tj. stal, carbon, sprężyste tworzywo sztuczne. Testując te ze stali, stwierdziliśmy, że z uwagi na fakt, że nie jest elastyczny to przekazuje energię kinetyczną do kombinezonu i potencjalnie może zranić motocyklistę. Test drugi z carbonem spowodował tylko częściową absorpcję energii z uderzenia i po uszkodzeniu zapewnił ograniczoną dodatkową ochronę. Test 3 wyraźnie pokazał, że elastyczne tworzywo sztuczne absorbowało energię kinetyczną po uderzeniu i zawsze powracało do pierwotnego kształtu.
Możemy bardzo łatwo używać ochraniaczy metalowych, jednak wszystkie ochraniacze stosowane w produktach 4SR muszą być poddawane testom obciążeniowym i żadne zabezpieczenia metalowe nie przeszły takich testów, a zatem nie mogą być stosowane w produktach 4SR.

 

 

 

Dlaczego nasze produkty nie są wykonane ze skóry kangura?

Możemy uszyć kombinezon ze skóry kangura, lżejszy niż nasze istniejące kombinezony, ale nasze doświadczenie z upadkami w BSB, WSBK i Moto GP wyraźnie pokazuje, że skóra kangura nie jest najbezpieczniejszym materiałem do produkcji kombinezonów. Siła i elastyczność są ważniejsze niż waga, dlatego nasze garnitury są tak odporne.

 

 
 

Nowości

27.06.2019 - Skórzane, sportowe spodnie motocyklowe ze sliderami, które umożliwią wam zajmowanie ekstemalnych pozycji na motorze bez jakiegokolwiek problemu. więcej »

27.06.2019 - Kochacie go i my to wiemy! Dlatego po raz drugi ulepszamy projekt dwuczęściowego kombinezonu Neon. Model 2019 RR Evo III. więcej »

18.03.2019 - Do szerokiego grona zawodników 4SR For Street Racing w tym roku dołącza dwukrotny mistrza świata w 125cc i 250cc oraz były zawodnik MotoGP, Hiszpan... więcej »

Więcej nowości